Plantenmarkt-Tuinmarkt 11 mei 2024

Jaarlijkse organiseert Groei&Bloei Deurne/Venray een grote Plantenmarkt - Tuinmarkt in het centrum van Deurne.

Op 11 mei 2024 (de zaterdag voor Moederdag, de tweede zondag in mei) wordt van 10.00 tot 16.00 uur op de Markt een gezellige markt gehouden. Hopelijk zijn de weergoden ons dit jaar ook weer gunstig gestemd, met mooi weer, lekker warm, ideaal weer voor een plantenmarkt. En wordt het dan ook gezellig druk de hele dag

Dankzij de verschillende kwekers van bijzondere vaste planten en struiken, kan menig tuinliefhebber ook dit jaar weer met een of meer bijzondere aanwinsten naar huis gaan.

De markt is nu al meerdere jaren geconcentreerd op de Markt, waardoor de plantenmarkt compacter is geworden en veel gezelliger. En het grote pluspunt van het centrum als locatie is de vele daar aanwezige horecagelegenheden met leuke terrassen.
Deurne is centraal gelegen in regio Oost-Brabant/Noord-Limburg, een regio met veel groen en actieve tuiniers (met ruime tuinen!).
Voor de markt worden ook dit jaar toonaangevende kwekers uit het hele land en België, alsmede hobbyisten en leden uit de hele regio uitgenodigd.
Het is ieder keer weer een gezellige markt met een ruim aanbod voor liefhebbers. Naast planten vind je er tal van aanverwante tuinartikelen. Maar ook een kinderhoekje en muziek.

Onze bloemschikclub verzorgt op de markt weer een kinderkraam. Kinderen kunnen onder begeleiding aan de slag om voor Moederdag van bloemen en plantjes een groene creatie te maken. Ook hier zijn geen kosten aan verbonden. We vragen een vrijwillige bijdrage.
In de speciaal hiervoor ingerichte marktkraam is ook volop informatiemateriaal van de afdeling zelf te krijgen.
Vrijwilligers gevraagd!
Voor in de Groei en Bloei kraam. Loten verkoop voor de loterij. Graag opgeven bij aknoetmichels(at)gmail.com en de tijd die je beschikbaar bent tussen 10 en 16 uur.

Deelnemen
Als je belangstelling hebt om als standhouder deel te nemen aan de markt, kun je contact opnemen met Antoinette Knoet-Michels, groeibloeituinmarkt(at)gmail.com

De lijst met deelnemers vind je hier.

Foto’s van de Plantenmarkt-Tuinmarkt 2023 staan op de fotopagina.