Nieuwsbrief juli 2021

Nu de Coronamaatregelen steeds meer versoepelen, gaan we ook de activiteiten van Groei&Bloei Deurne / Venray weer opstarten.
Het programma voor het najaar 2021 is rond. Zie bijlage.
We hopen dat we in september weer als vanouds kunnen gaan genieten van lezingen, excursies naar tuinen, bloemschikken, enz.

Gardenista.

De organisatie van Gardenista heeft besloten het groene festival te verplaatsen naar mei 2022. Vanwege de aanhoudende onzekerheid rondom het coronavirus wordt het evenement uitgesteld naar volgend jaar. Gardenista zou van 22 t/m 26 september plaatsvinden op Buitenplaats den Alerdinck.

“Het is een enorme teleurstelling voor alle betrokkenen, exposanten en de deelnemers aan onze wedstrijden en de vele vrijwilligers die dit festival mogelijk maken” aldus Wilma Walenberg van het landelijk bestuur Groei & Bloei. “In 2022 bestaat KMTP/Groei & Bloei 150 jaar, dus we gaan er alles aan doen om Gardenista dan een extra feestelijke tint te geven”. De volgende editie van het groene festival Gardenista staat gepland voor 25 t/m 29 mei 2022.

Of we als afdeling Deurne/Venray weer met een bus naar Gardenista gaan, bekijken we op een later moment.