Groei&Bloei Deurne/Venray, de actieve groenvereniging voor alle mensen die van tuinen, planten en bloemen houden.

Lezingen, tuinbezoeken, excursies, cursussen, we bieden een breed scala aan activiteiten aan. En bij de verschillende bijeenkomsten ontmoet je andere groenliefhebbers. Zo kun je ervaringen uitwisselen, op nieuwe ideeën gebracht worden en is het vooral ook heel gezellig!

Het bestuur (en de meewerkende leden) proberen een zo gevarieerd mogelijk jaarprogramma samen te stellen zodat tegemoet gekomen wordt aan de verschillende interesses. Maar uiteraard zijn suggesties altijd welkom. De contactgegevens van het bestuur staan bij de pagina Bestuur.

Een door steeds intensiever samen te werken met andere groenverenigingen, kunnen we ook op gemeentelijk beleidsniveau beter gehoord worden.

Zo proberen we van Groei&Bloei Deurne/Venray een groenvereniging te maken die een waardevolle bijdrage levert aan de hele gemeenschap.