Bloemschikken, leer met een gezellige cursus (voor beginners en gevorderden) romantische boeketten en mooie bloemstukken maken.

Groei&Bloei Deurne/Venray geeft ieder voorjaar en najaar bloemschikcursussen voor zowel beginners als gevorderden. Ervaren docenten leren in een serie gezellige lessen de basistechnieken en de fijne kneepjes van het bloemschikken. Van romantische boeketten en mooie bloemstukken tot stijlvolle tafelstukken en bloemarrangementen afgestemd op het seizoen.
Een cursus bestaat uit een blok van 5 lessen die meestal om de 14 dagen worden gegeven. De blokken worden in het voorjaar en in het najaar gegeven. De najaarsblokken sluiten qua moeilijkheidsgraad aan op de voorjaarsblokken.

Informatie: info(at)deurne.groei.nl
Willy Nouwen / 06 13181873 / wnouwen(at)onsbrabantnet.nl

Foto’s van de verschillende bloemschikcursussen en workshops vind je op de fotopagina.

Cursus Creatief met Groen voorjaar 2024 voor beginners en gevorderden.

Groei & Bloei afdeling Deurne/Venray start in het voorjaar weer de cursus Creatief met Groen.
De cursus wordt verzorgd door Willy Nouwen. Zij heeft jarenlange ervaring in het geven van deze schikcursussen.
Informatie en foto’s van de verschillende bloemschikcursussen en workshops vind je op de fotopagina.

Beginners
We starten in het voorjaar met een nieuwe groep beginnende bloemschikkers. In 5 avonden leer je de basisbeginselen en de fijne kneepjes kennen om van natuurlijke materialen mooie boeketten en stijlvolle bloemstukken te maken. We werken veel met natuurlijk materiaal en groen uit de tuin.
De cursus wordt gegeven op donderdagavond 20 uur in Griendtsveen.
Data: 15-2, 29-2, 14-3, 28-3 en 11-4-2024. Bij deze groep zijn nog een paar plaatsjes vrij.

Gevorderden
De cursussen voor gevorderden (2 groepen) is op dinsdagavond 19.30 uur of donderdag 20 uur. Beide groepen zitten helaas al vol.
Data:
Dinsdagavond: 20-2, 5-3, 19-3, 2-4 en 16-4-2024.
Donderdagavond: 22-2, 7-3, 21-3, 4-4 en 18-4-2024.

Kosten
Voor leden van Groei & Bloei zijn de kosten voor 5 avonden 85,00 euro en voor niet leden 110,- euro. In deze prijs zitten alle materialen, vaasjes, bakjes, bloemen etc.
De prijs is dus volledig all inclusive.
Je kunt er eventueel ook voor kiezen om zelf steeds voor de materialen te zorgen. De prijs voor de cursus exclusief materiaal is voor leden 47,50 euro en voor niet-leden 67,50 euro.

Opgave kan via mail: wnouwen(at)onsbrabantnet.nl