Coronamaatregelen bij lezingen etc.

De lezingen van Groei&Bloei zijn toegankelijk zowel voor leden als niet-leden, om het bezoek veilig te houden heeft het bestuur daarom tot de onderstaande maatregelen besloten:

We volgen het landelijke beleid. Dat betekent dat een coronatoegangsbewijs in de vorm van een QR-code bij het bezoek aan de lezing vereist is. Die krijg je als je volledig gevaccineerd bent, een herstelbewijs hebt of in de afgelopen 24 uur negatief getest bent. Gebruik hiervoor de CoronaCheck-app of een geprinte QR-code. Daarnaast checken we ook uw identiteitsbewijs (paspoort of rijbewijs), breng dat dus mee.
LET OP: het gele inentingsboekje of een vaccinatiebewijs van de GGD is voor dit doeleinde helaas niet geldig.
Bezoekers hoeven geen 1,5 meter afstand meer te houden en mondkapjes zijn niet verplicht.
Als je mogelijk coronaklachten hebt (hoesten, neusverkoudheid, koorts of benauwdheid), kom dan niet, laat je testen, we zien je graag een andere keer.
De lezing heeft geen pauze. Koffie/thee of een drankje kun je voor aanvang aan de bar bestellen en mag mee de zaal in.